gaanweweer.reismee.nl

Keukentafel

Ik zit weer thuis aan de keukentafel, Frans eiken, de laatste aflevering van het blog te schrijven. De Maas heb ik bij Namen verlaten om in Brussel zoon Maarten te bezoeken. De dag erna zette ik koers naar Drunen om zus Erna te bezoeken, moest ik nog wat omrijden omdat de duinen daar in brand stonden. Het was een mooie tocht maar toch wel wat zwaarder dan gedacht ik ben in ieder geval vijf kilo afgevallen na deze reis van 3200 km. Géén lekke banden gehad of andere gekkigheid behalve vier boze honden. Nou bedankt voor de reacties en wie weet!!

Reacties

Reacties

Paul

Hi Jos,
goed gedaan, petje af!
Geen inquisitie achter je aan? dan waren het wolven.

Groet Paul

Jan

Hee Jos, zo die is dan weer in de pocket. Dan kan nu het grote vrij zijn je dagen gaan vullen.

Lex

Geweldig deze titantentocht. Respect!
Lex

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!