gaanweweer.reismee.nl

Afgedaald

Intussen het Central Massive verlaten, lekker lang afgedaald. Zuid Frankrijk zijn we dus kwijt, plots rijd je in de bossen vooral naaldbomen maar ook vaak loofbomen Frans eiken bijvoorbeeld. Het weer is omgeslagen gisteravond was het noodweer code orange kwamen ze me vertellen. Gelukkig had ik mijn tentje wat hogerop geplaatst. Morgen ben ik bijna in Cluny, de Fransen spreken soms wat Engels maar in de regel kijken ze me met de mond halfopen aan wanneer ik ze wat vraag.

Reacties

Reacties

trudy

Lekker fietsen Jos, mooie omgeving. Kijk of luister je nog soms naar voetballen. Gefeliciteerd met Merel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!